Banner-Side-Onsite-Support
Kompetera-Managed_Services-Logo-Sort-en-del-af

Kompetera drifttjeneste

ONSITE BRUGERSUPPORT

Banner-Side-Onsite-Support

Kompetera drifttjeneste

ONSITE BRUGERSUPPORT

60% rabat på driftjenester med onsite brugersupport, giver mere tid til forretningen

Vi hører det igen og igen: Brugersupport, fejlretning og driftssikring af infrastruktur og digitale arbejdspladser optager en stor del af IT-afdelingers tid - og tager fokus fra forretningsudviklende ITprojekter. Derfor skærer vi ca. 60% af timeprisen på vores konsulenter, når I køber en onsite supportaftale hos os. Vi kommer til at kende jeres setup og bruge al vores viden på at frigøre jeres tid fra de daglige opgaver.

EFFEKTIV DIAGNOSE OG PROBLEMLØSNING

Det er med IT-systemer, som det er med kroppens anatomi. Dem der ved mest, er dem, som er bedst til at stille en diagnose og løse et problem. Forskellen er, at IT-systemer er forskellige i deres opbygning.

Vores konsulenter har den erfaring og viden, som effektiv fejlsøgning, problemløsning og driftssupport kræver.

Konsulenten møder hos jer de dage og det antal dage om måneden, som er aftalt. Supportopgaver og driftssager oprettet af brugere og administratorer håndteres i prioriteret rækkefølge og konsulenten er til rådighed til at supportere daglig IT-drift.

Den erfaring og viden om jeres setup, som konsulenten opbygger i aftaleforløbet, deles og omsættes løbende til værdi for jeres forretning.

Produktark med priseksempel

60% rabat på driftjenester med onsite brugersupport, giver mere tid til forretningen

Vi hører det igen og igen: Brugersupport, fejlretning og driftssikring af infrastruktur og digitale arbejdspladser optager en stor del af IT-afdelingers tid - og tager fokus fra forretningsudviklende ITprojekter. Derfor skærer vi ca. 60% af timeprisen på vores konsulenter, når I køber en onsite supportaftale hos os. Vi kommer til at kende jeres setup og bruge al vores viden på at frigøre jeres tid fra de daglige opgaver.

EFFEKTIV DIAGNOSE OG PROBLEMLØSNING

Det er med IT-systemer, som det er med kroppens anatomi. Dem der ved mest, er dem, som er bedst til at stille en diagnose og løse et problem. Forskellen er, at IT-systemer er forskellige i deres opbygning.

Vores konsulenter har den erfaring og viden, som effektiv fejlsøgning, problemløsning og driftssupport kræver.

Konsulenten møder hos jer de dage og det antal dage om måneden, som er aftalt. Supportopgaver og driftssager oprettet af brugere og administratorer håndteres i prioriteret rækkefølge og konsulenten er til rådighed til at supportere daglig IT-drift.

Den erfaring og viden om jeres setup, som konsulenten opbygger i aftaleforløbet, deles og omsættes løbende til værdi for jeres forretning.

Produktark med priseksempel

Søgte du Online Brugersupport?

Brug for support nu?

Henrik Wiberg

Søgte du Online Brugersupport?

Brug for support nu?

Henrik Wiberg