Kompetera support
Slider

Kompetera support: Mere support for pengene og tid til udviklingsopgaver

Jo hurtigere brugere kan komme af med en supportsag, desto mindre frustration og desto hurtigere kan alle komme videre med at producere. Derfor optager brugersupport en stor del af IT-afdelingers tid - tid der skal tages fra andre opgaver.

Vores telefon- og mailsupportere er supportere fordi, de gerne vil være det. De både ved, hvad de taler om og forstår at få IT-brugere i tale. Deres evne til at lytte og spørge gør dem i stand til at løse brugerproblemer hurtigere og mere effektivt. Vores onsite supportere og konsulenter har den erfaring og viden, som effektiv fejlsøgning, problemløsning og driftssupport kræver.

Online support

Vores telefon- og mailsupportere er supportere fordi, de gerne vil være det. De både ved, hvad de taler om og forstår at få IT-brugere i tale. Deres evne til at lytte og spørge gør dem i stand til at løse brugerproblemer hurtigere og mere effektivt.

Onsite support

Vi skærer ca. 60% af timeprisen på vores konsulenter, når I køber en onsite supportaftale hos os. Vi kommer til at kende jeres setup og bruge al vores viden på at frigøre jeres tid fra de daglige opgaver.

SERVICE PÅ PC OG PRINT

I samarbejde med vores servicepartner Neisa tilbyder vi markedets hurtigste vej til service på jeres Lenovo PC-, HP PC- og HP-print erhvervsprodukter. Spring 1. level support over, gå direkte til fejlmelding og kom hurtigere op at køre igen.