Client

Ved indkøb og håndtering af software og hardware til kontormiljøet – som f.eks. PC’er, skærme, tablets, print og telefoni – arbejder Kompetera ud fra en model, der skaber struktur og overblik for dig som kunde, så du kan holde fokus de andre vigtige opgaver i IT-afdelingen.
Optimering af dine ressourcer ved hardwareindkøb
Vi arbejder ud fra vores gennemprøvede hardwaremodel, der betyder, at vi hjælper vores kunder med hardwarestrategi, der sikrer en optimal TCO. Derudover laver vi tilbagekøbsaftaler og sikker afskaffelse – ligesom vi også udfører opgaver som imagepålægning, tyverimærkning, udpakning, asset management, konfiguration og test inden levering. Alt dette, så du kan holde fokus på de andre vigtige opgaver i IT-afdelingen og bruge dine ressourcer på det, som giver værdi for jeres forretning.
Stort netværk, nærhed og fleksibilitet i dagligdagen
Som kunde hos Kompetera vil du i det daglige samarbejde møde et team af engagerede, fleksible og konkurrence-prægede mennesker, som ikke stopper, før du er 100 procent tilfreds. Med andre ord er vi villige til gå langt for at finde lige netop det, du skal bruge. Her spiller vores store kendskab og netværk til distributørerne også en væsentlig rolle, når du skal have den rette vare til den rigtige pris.

Whitepaper

Alectia
Virksomheden stod i en situation, hvor 400 medarbejdere på de 4 danske lokationer skulle have nye PC’er.

Læs vores andre Whitepapers

Caas

Ny PC - Købe eller leje?
Kompetera tilbyder PC-as-a-Service (CaaS) som gør det muligt at leje PC'ere til alle medarbejdere i virksomheden. Nemt at skalere op og lige så let at skalere ned igen.

Læs mere om konceptet

Webshop

Se vores udvalg af bærbare PC'er i vores webshop
Udover den personlige kontakt giver vi også adgang til vores webshop, som både giver adgang til et bredt varesortiment samt en specialtilpasset side med PC’er og tilbehør, som indgår i din samhandelsaftale med Kompetera.

Se vores udvalg

Analyse af dine Microsoft licenser
Microsofts licensverden er en jungle, og det er vores erfaring at mange virksomheder bl.a. ligger inde med:
  • Versioner af software, hvor supporten er ved at udløbe
  • Software Assurance, som er ved at udløbe – hvor du dermed risikerer at mister vigtige besparelser og fordele i forbindelse med software opdateringer.
  • Aftaler, der er uoverskuelige og med forskellige udløbsdatoer


Står du i en situation, hvor du kan nikke genkendende til et eller flere af ovenstående punkter, tilbyder vi dig at udarbejde en samlet Microsoft licensrapport, med henblik på at skabe overblikket og tilsikre en optimering af dine software-investeringer.
Det eneste du skal gøre er at skrive en mail til info@kompetera.dk med overskriften ”Microsoft licensrapport”. Denne rapport viser hvilke licenser Microsoft har registreret på jer og vil danne grundlag for en brugbar licensrapport til dig.

Licensrådgivning

Kompetera hjælper dig med at finde det rigtige software og vælge de rigtige licenser, som opfylder behovene i netop jeres virksomhed. Ved at vælge den rigtige sammensætning hjælper det jeres virksomhed til at arbejde mere effektivt, og ofte vil det også medføre en reduktion af licens-udgifterne.

Med den stigende kompleksitet i softwareaftalerne er behovet for rådgivning steget i de fleste virksomheder. Et andet godt argument for at have styr på sine licenser er, at Microsoft har intensiveret arbejdet omkring audit, således at virksomhederne i gennemsnit rammes én gang årligt. Og det kan være en dyr fornøjelse, hvis man ikke er rigtigt licenseret!
Ønsker du at vide mere om hvad Kompetera kan gøre for din forretning kan du udfylde nedenstående formular og blive kontaktet angående dine interesseområder.

Informationer behandles i henhold til Kompeteras persondatapolitik