Client

Ved indkøb og håndtering af software og hardware til kontormiljøet – som f.eks. PC’er, skærme, tablets, print og telefoni – arbejder Kompetera ud fra en model, der skaber struktur og overblik for dig som kunde, så du kan holde fokus de andre vigtige opgaver i IT-afdelingen.

Optimering af dine ressourcer ved hardwareindkøb

Vi arbejder ud fra vores gennemprøvede hardwaremodel, der betyder, at vi hjælper vores kunder med hardwarestrategi, der sikrer en optimal TCO. Derudover laver vi tilbagekøbsaftaler og sikker afskaffelse – ligesom vi også udfører opgaver som imagepålægning, tyverimærkning, udpakning, asset management, konfiguration og test inden levering. Alt dette, så du kan holde fokus på de andre vigtige opgaver i IT-afdelingen og bruge dine ressourcer på det, som giver værdi for jeres forretning.

Stort netværk, nærhed og fleksibilitet i dagligdagen
Som kunde hos Kompetera vil du i det daglige samarbejde møde et team af engagerede, fleksible og konkurrence-prægede mennesker, som ikke stopper, før du er 100 procent tilfreds. Med andre ord er vi villige til gå langt for at finde lige netop det, du skal bruge. Her spiller vores store kendskab og netværk til distributørerne også en væsentlig rolle, når du skal have den rette vare til den rigtige pris.

Caas

Ny PC - Købe eller leje?
Kompetera tilbyder PC-as-a-Service (CaaS) som gør det muligt at leje PC'ere til alle medarbejdere i virksomheden. Nemt at skalere op og lige så let at skalere ned igen.
Læs mere om konceptet

Workstations

Skal din PC kunne mere end det sædvalige?
Læs mere om Lenovo WorkStations

Webshop

Se vores udvalg af bærbare PC'er i vores webshop
Udover den personlige kontakt giver vi også adgang til vores webshop, som både giver adgang til et bredt varesortiment samt en specialtilpasset side med PC’er og tilbehør, som indgår i din samhandelsaftale med Kompetera.
Se vores udvalg

Kompetera Client-as-a-Service (CaaS)

It-mobilitet i en simpel og komplet pakke

"Client-as-a-Service (CaaS) er et løfte til vores kunder om øget oppetid, bedre sikkerhed, fuld dokumentation, hurtig udrykning og lavere TCO - alt sammen til et fast månedligt beløb"
Flere og flere af vores kunder fortæller, at sikker drift af digitale arbejdspladser fylder mere og mere i dagligdagen, er forbundet med mange skjulte omkostninger og flytter fokus væk fra vigtige udviklingsopgaver.
Lenovo leverer varen. Vi leverer løsningen
Mange af vores CaaS-kunder prioriterer mobilitet og efterspørger bærbare enheder med nok batterikapacitet til en hel arbejdsdag. Andre kræver den processorkraft, som er nødvendig for at afvikle kreative og tekniske applikationer. Fælles for kunderne er deres fokus på holdbarhed og oppetid - både for at sikre driften, øge tilbagekøbsværdien og reducere TCO. Derfor har vi valgt Lenovo som vores CaaS-hardwarepartner.
Vores svar er Client-as-a-Service.
CaaS er vores kunders mulighed for at samle sikker drift og effektiv support i én lejeaftale med single-point-of-contact og til en fast månedlig omkostning. Vi sammensætter hardware, software og services til den CaaS-løsning, der tjener forretningen bedst. Vi øger både oppetid og sikkerhed, og gør det let at levere den dokumentation, GDPR kræver.
Skræddersyet standardisering
Standardisering er vejen til mere styring af IT-drift og -omkostninger. Ensartethed øger effektiviteten. Men virksomheder er ikke ens, og en standardisering skal ske med hensyn til deres struktur, forretning og applikationer. Vi kalder det skræddersyet standardisering, og det er dét, vores CaaS-model kan.

Den digitale arbejdsplads as-a-Service

Priseksempel

Hardware:
Lenovo ThinkPad T470s i5-7200U 14inch FHD 2x4GB 256GB
Lenovo ThinkPad Ultra Dock
Lenovo ThinkVision T24i 23.8inch 1920x1080
Lenovo Professional Wireless Keyboard and Mouse Combo


Client managemanet basic:
Teknik, design og projektledelse
Byggefabrik, klargøring, installation, deployment tools og afvikling af gammelt udstyr
Hotline - Hverdage 8-20. Weekend 8-16
2nd level teknisk support
Proaktiv hjælp via fjernstyring af PC
On-site fix - Next Business Day
Teknologisikring - opdatering, virusbeskyttelse mv.
Viruscheck og fejlretning ved angreb
Udvidet skadesdækning - (dækker ikke totalskade og tyveri)
SPOC - Sinlge-Point-Of-Contact - håndtering af garanti- og serviceaftaler


Lejepris pr. PC pr. måned:

kr. 485,-

Printervenlig version
Hent vores printervelige PDF version

Lad os mødes og tale om muligheder

Er I på udkig efter en ny og mere effektiv og sikker måde af drive digitale arbejdspladser på? Så tal med os.

Første skridt er et møde med vores CaaS-team, som lytter til jeres situation og behov, og præsentere jer for konfigurations- og løsningsmuligheder. Vi følger op med et oplæg tilpasset jeres behov, situation og struktur.

Carsten Weis
Kontakt Direktør, Carsten Weis på
Tel.: 3948 4801
eller cw@kompetera.dk
Analyse af dine Microsoft licenser
Microsofts licensverden er en jungle, og det er vores erfaring at mange virksomheder bl.a. ligger inde med:
  • Versioner af software, hvor supporten er ved at udløber
    Software Assurance, som er ved at udløbe – hvor du dermed risikerer at mister vigtige besparelser og fordele i forbindelse med software opdateringer.
    Aftaler, der er uoverskuelige og med forskellige udløbsdatoer


Står du i en situation, hvor du kan nikke genkendende til et eller flere af ovenstående punkter, tilbyder vi dig at udarbejde en samlet Microsoft licensrapport, med henblik på at skabe overblikket og tilsikre en optimering af dine software-investeringer.
Det eneste du skal gøre er at skrive en mail til info@kompetera.dk med overskriften ”Microsoft licensrapport”. Denne rapport viser hvilke licenser Microsoft har registreret på jer og vil danne grundlag for en brugbar licensrapport til dig.

Licensrådgivning

Kompetera hjælper dig med at finde det rigtige software og vælge de rigtige licenser, som opfylder behovene i netop jeres virksomhed. Ved at vælge den rigtige sammensætning hjælper det jeres virksomhed til at arbejde mere effektivt, og ofte vil det også medføre en reduktion af licens-udgifterne.

Med den stigende kompleksitet i softwareaftalerne er behovet for rådgivning steget i de fleste virksomheder. Et andet godt argument for at have styr på sine licenser er, at Microsoft har intensiveret arbejdet omkring audit, således at virksomhederne i gennemsnit rammes én gang årligt. Og det kan være en dyr fornøjelse, hvis man ikke er rigtigt licenseret!
Ønsker du at vide mere om hvad Kompetera kan gøre for din forretning kan du udfylde vores formular og blive kontaktet.

Bliv kontaktet

Informationer behandles i henhold til Kompeteras persondatapolitik