Drifttjenester - Onsite

60% rabat på driftjenester med onsite brugersupport, giver mere tid til forretningen

Vi hører det igen og igen: Brugersupport, fejlretning og driftssikring af infrastruktur og digitale arbejdspladser optager en stor del af IT-afdelingers tid - og tager fokus fra forretningsudviklende ITprojekter.

Derfor skærer vi ca. 60% af timeprisen på vores konsulenter, når I køber en onsite supportaftale hos os.
Vi kommer til at kende jeres setup og bruge al vores viden på at frigøre jeres tid fra de daglige opgaver.

EFFEKTIV DIAGNOSE OG PROBLEMLØSNING
Det er med IT-systemer, som det er med kroppens anatomi. Dem der ved mest, er dem, som er bedst til at stille en diagnose og løse et problem. Forskellen er, at IT-systemer er forskellige i deres opbygning.

Vores konsulenter har den erfaring og viden, som effektiv fejlsøgning, problemløsning og driftssupport kræver.

Konsulenten møder hos jer de dage og det antal dage om måneden, som er aftalt. Supportopgaver og driftssager oprettet af brugere og administratorer håndteres i prioriteret rækkefølge og konsulenten er til rådighed til at supportere daglig IT-drift.

Den erfaring og viden om jeres setup, som konsulenten opbygger i aftaleforløbet, deles og omsættes løbende til værdi for jeres forretning.

"ONSITE SUPPORT ER ET LØFTE OM AT KENDE JERES IT-SETUP OG ALTID VÆRE KLÆDT PÅ TIL EFFEKTIVT AT FEJLRETTE OG DRIFTSSIKRE BÅDE INFRASTRUKTUR OG DIGITALE ARBEJDSPLADSER"

Claus Albæk

Løsningsarkitekt
E: ca@kompetera.dk
T: 3948 4835
M: 2396 4333

Produktark med priseksempel

Managed Services
Slider