Onsite support er et løfte om at kende jeres IT-setup og altid være klædt på til effektivt at fejlrette og driftssikre både infrastruktur og digitale arbejdspladser

 

Det er med IT-systemer som det er med kroppens anatomi. Dem der ved mest, er dem, som er bedst til at stille en diagnose og løse et problem. Forskellen er, at IT-systemer er forskellige. En aftale om onsite support er et løfte om, at vide nok om jeres IT-setup til at være dem, der mest effektivt løser de problemer og opgaver, som viser sig.

Vores konsulent møder hos jer de dage og det antal dage om måneden, som er aftalt. Supportopgaver og driftssager oprettet af brugere og administratorer håndteres i prioriteret rækkefølge og konsulenten er til rådighed til at supportere daglig IT-drift.

Den erfaring og viden om jeres setup, som konsulenten opbygger i aftaleforløbet, deles og omsættes løbende til værdi for jeres forretning.

 

Mødefrekvens

Dage pr. år

Pris

1 dag om måneden

12

kr. 8.000,00

1 dag hver 14 dage

26

kr. 15.000,00

1 dag om ugen

52

kr. 20.000,00

2 dage om ugen

104

kr. 36.000,00

3 dage om ugen

156

kr. 48.000,00

4 dage om ugen

208

kr. 58.000,00

5 dage om ugen

252

kr. 65.000,00

 

Priser per måned, og er ekskl. 25% moms. Aftalen kan opsiges af begge parter med 3 måneders varsel gældende fra dato for modtagelse af skriftlig opsigelse.

Konsulenten som møder i virksomheden har enten direkte eller indirekte viden om kundens IT-setup. Support omfatter brugersupport, vedligeholdelse af Windows servere og anden understøttelse af daglig IT-drift.

 


 

 

IT-support via telefon eller mail er lettere sagt end gjort. Supporterens mulighed for at anvende sin viden og løse brugeres problemer, afhænger af evnen til at kommunikere

 

Vores telefon- og mailsupportere både ved, hvad de taler om, og forstår at få IT-brugere i tale. Det er jeres sikkerhed for, at tiden bliver brugt mest effektivt og de får mest værdi for pengene.

Du kan vælge mellem 2 afregningsmetoder, enten betaler du for det det faktiske forbrug alternativt kan du få en fast månedspris for dine brugere, så kender du dine omkostninger.

 

Support per telefon og mail (efter forbrug)

 

Pris per enhed

Pr. påbegyndt 0,25 time*

 

kr. 100,00

   
Support per telefon og mail (fast månedspris) 

Pris per enhed

Pr. navngiven bruger, pr. måned, 1-5**

 

kr. 400,00

Pr. navngiven bruger, pr. måned, 6-10

 

kr. 300,00

Pr. navngiven bruger, pr. måned, >10

 

kr. 250,00

 

Vores supportpriser er meget konkurrencedygtige, og som én af de få har vi inkluderet softwaresupport***. Supporten ydes af uddannede datateknikere, som kan hjælpe brugere med almindelige IT-problemer herunder Windows 10, Microsoft Office, print mv.

Telefon- og mailsupport holder åbent i tidsrummet 8:30 til 16:30, fredag 8:30 til 16:00.

Opgaver som kræver konsulentbistand - enten onsite eller remote - herunder serverarbejde, vedligeholdelse af backupløsninger, fejlsøgning på infrastruktur mv., er ikke omfattet af aftalen. Såfremt opgaven kræver hjælp fra en IT-konsulent, aftales denne individuelt for hver enkel opgave.

 

 


*  Minimumfakturering kr. 1.000,- per måned
** Minimum 5 brugere

*** Softwaresupport er omfattet af en "vi bruger vores viden, men kan ikke garantere" klausul. Vi løser problemer og afhjælpe fejl det bedste vi ved, men fordi ingen kender alt om al software, kan vi ikke garantere, at vi kan løse alle softwareproblemer. Hvis vi må give op, sørger vi selvfølgelig for, at bolden bliver givet videre.

Månedsprisen er omfattet af en fair-use klausul. Vi forbeholder os retten til at fakturere for forbrug af support, som rækker ud over, hvad der anses for normalforbrug. Kunden vil blive orienteret inden fakturering påbegyndes, således af aftale om forbrug kan revideres fremadrettet.

Kontakt Kompetera

Kontakt Kompetera og hør hvordan vi kan styrke din forretning.

Kontakt