Kompetera Client-as-a-Service (CaaS)

It-mobilitet i en simpel og komplet pakke

"Client-as-a-Service (CaaS) er et løfte til vores kunder om øget oppetid, bedre sikkerhed, fuld dokumentation, hurtig udrykning og lavere TCO - alt sammen til et fast månedligt beløb"
Flere og flere af vores kunder fortæller, at sikker drift af digitale arbejdspladser fylder mere og mere i dagligdagen, er forbundet med mange skjulte omkostninger og flytter fokus væk fra vigtige udviklingsopgaver.

Vores svar er Client-as-a-Service.
CaaS er vores kunders mulighed for at samle sikker drift og effektiv support i én lejeaftale med single-point-of-contact og til en fast månedlig omkostning. Vi sammensætter hardware, software og services til den CaaS-løsning, der tjener forretningen bedst. Vi øger både oppetid og sikkerhed, og gør det let at levere den dokumentation, GDPR kræver.

Lenovo leverer varen. Vi leverer løsningen
Mange af vores CaaS-kunder prioriterer mobilitet og efterspørger bærbare enheder med nok batterikapacitet til en hel arbejdsdag. Andre kræver den processorkraft, som er nødvendig for at afvikle kreative og tekniske applikationer. Fælles for kunderne er deres fokus på holdbarhed og oppetid - både for at sikre driften, øge tilbagekøbsværdien og reducere TCO.
Derfor har vi valgt Lenovo som vores CaaS-hardwarepartner.

Skræddersyet standardisering
Standardisering er vejen til mere styring af IT-drift og -omkostninger. Ensartethed øger effektiviteten. Men virksomheder er ikke ens, og en standardisering skal ske med hensyn til deres struktur, forretning og applikationer. Vi kalder det skræddersyet standardisering, og det er dét, vores CaaS-model kan.

DIGITAL ARBEJDSPLADS AS-A-SERVICE


Priseksempel

Hardware:
Lenovo ThinkPad T470s i5-7200U 14inch FHD 2x4GB 256GB
Lenovo ThinkPad Ultra Dock
Lenovo ThinkVision T24i 23.8inch 1920x1080
Lenovo Professional Wireless Keyboard and Mouse Combo


Client managemanet basic:
Teknik, design og projektledelse
Byggefabrik, klargøring, installation, deployment tools og afvikling af gammelt udstyr
Hotline - Hverdage 8-20. Weekend 8-16
2nd level teknisk support
Proaktiv hjælp via fjernstyring af PC
On-site fix - Next Business Day
Teknologisikring - opdatering, virusbeskyttelse mv.
Viruscheck og fejlretning ved angreb
Udvidet skadesdækning - (dækker ikke totalskade og tyveri)
SPOC - Sinlge-Point-Of-Contact - håndtering af garanti- og serviceaftaler


Lejepris pr. PC pr. måned:

kr. 485,-

Printervenlig version
Hent vores printervelige PDF version

Lad os mødes og tale om muligheder

Er I på udkig efter en ny og mere effektiv og sikker måde af drive digitale arbejdsplader på? Så tal med os.
Første skridt er et møde med vores CaaS-team, som lytter til jeres situation og behov, og præsentere jer for konfigurations- og løsningsmuligheder. Vi følger op med et oplæg tilpasset jeres behov, situation og struktur.


Kontakt Direktør, Carsten Weis på
Tel.:3948 4801
eller cw@kompetera.dk