Kompetera Client-as-a-Service (CaaS) - It-mobilitet i en simpel og komplet pakke

 
"Client-as-a-Service er et løfte til vores kunder om øget oppetid, bedre sikkerhed, fuld dokumentation, hurtig udrykning og lavere TCO - alt sammen til et fast månedligt beløb"
Flere og flere af vores kunder fortæller, at sikker drift af digitale arbejdspladser fylder mere og mere i dagligdagen, er forbundet med mange skjulte omkostninger og flytter fokus væk fra vigtige udviklingsopgaver.
 
Vores svar er Client-as-a-Service.
CaaS er vores kunders mulighed for at samle sikker drift og effektiv support i én lejeaftale med single-point-of-contact og til en fast månedlig omkostning. Vi sammensætter hardware, software og services til den CaaS-løsning, der tjener forretningen bedst. Vi øger både oppetid og sikkerhed, og gør det let at levere den dokumentation, GDPR kræver.
 

Lenovo leverer varen. Vi leverer løsningen

Mange af vores CaaS-kunder prioriterer mobilitet og efterspørger bærbare enheder med nok batterikapacitet til en hel arbejdsdag. Andre kræver den processorkraft, som er nødvendig for at afvikle kreative og tekniske applikationer. Fælles for kunderne er deres fokus på holdbarhed og oppetid - både for at sikre driften, øge tilbagekøbsværdien og reducere TCO.
Derfor har vi valgt Lenevo som vores CaaS-hardwarepartner.
 
Skræddersyet standardisering
Standardisering er vejen til mere styring af IT-drift og -omkostninger. Ensartethed øger effektiviteten. Men virksomheder er ikke ens, og en standardisering skal ske med hensyn til deres struktur, forretning og applikationer. Vi kalder det skræddersyet standardisering, og det er dét, vores CaaS-model kan.

  

Priseksempel

Hardware: Lenovo ThinkPad T470s i5-7200U 14inch FHD 2x4GB 256GB Lenovo ThinkPad Ultra Dock Lenovo ThinkVision T24i 23.8inch 1920x1080 Lenovo Professional Wireless Keyboard and Mouse Combo

Client managemanet basic:

 
  • Teknik, design og projektledelse
 
  • Byggefabrik, klargøring, installation, deployment tools og afvikling af gammelt udstyr
 
  • Hotline - Hverdage 8-20. Weekend 8-16
 
  • 2nd level teknisk support
 
  • Proaktiv hjælp via fjernstyring af PC
 
  • On-site fix - Next Business Day
 
  • Teknologisikring - opdatering, virusbeskyttelse mv.
 
  • Viruscheck og fejlretning ved angreb
 
  • Udvidet skadesdækning - (dækker ikke totalskade og tyveri)
 
  • SPOC - Sinlge-Point-Of-Contact - håndtering af garanti- og serviceaftaler
  

Lejepris pr. PC pr. måned: kr. 485,-

 

 
Lad os mødes og tale om muligheder
Er I på udkig efter en ny og mere effektiv og sikker måde af drive digitale arbejdsplader på? Så tal med os. Første skridt er et møde med vores CaaS-team, som lytter til jeres situation og behov, og præsentere jer for konfigurations- og løsningsmuligheder. Vi følger op med et oplæg tilpasset jeres behov, situation og struktur.

Kontakt Direktør, Carsten Weis på 3948 4801 eller cw@kompetera.dk

 

CaaS TCO


Ifølge flere undersøgelser udgør hardware kun 25% af den samlede TCO for IT.


Andre omkostninger:
Nedetid
Langsomme PC’ere
Forkerte indstillinger
Sikkerhedsproblemer
Forældet software
Kontakt til IT partnere, m.m.

Med CaaS nyder du godt af et fast beløb pr. måned, 100% gennemskueligt!


 

Hvad er Client-as-a-Service ?


En komplet, økonomisk, sikker og skalérbar pay-as-you-go IT løsning på:

Hardware
Software
Cloud services
Support
Uden behov for investeringer!

 

 

CaaS BASIC


Kom hurtigt i gang med din nye arbejdsplads!

Workplace bærbar:

i5 processor, 8GB RAM, 256GB SSD
Next business day on-site garanti
Asset management
Kompetera Rightsizing CloudStore

 

Cloud Services:

Office 365 Business Essentials
Desktop Backup

 

Support:

1st level support
Single Point of Contact
Support via telefon, e-mail, chat, fjernsupport
24/7/365

 

 

CaaS Premium / Complete


Sådan er du dækket ind:

Security Management:

Security setting services
Endpoint protection og firewall
Kryptering
Overvågningsservices

 

Device Management:

Life-cycle management
Patch management
Application catalogue

 

Business Application Support:

3. part business application support
Single point of contact

Premium

Complete

 Premium

Complete

 Premium

Complete

 

 

CaaS abonnementer


 

  Basic Premium Complete
 Bærbar (i5 processor, 8GB RAM, 256GB SSD)   
        
 ‘Next business day’ garanti   
        
 

Laptop Backup

 

   
        
 Office 365 Business Essentials   
        
 Support software + services

Single-point-of-contact og support af alle WaaS relaterede forespørgsler
Support via telefon, email, chat, remote connection
Basic first-point-of-contact for 3.parts leverandører

   
        
 Asset management

Kompetera Rightsizing CloudStore

   
        
 Security Management

Endpoint protection
Kryptering
Overvågning

  

  

  

        
 Device Management

PC support
Administration og overvågning af udstyr
Patch administration af OS og 3.parts software
Administration af sikkerhedsindstillinger og rapportering
First-point-of-contact for garantisager

  

  

  

        
 Business Application Support

3.parts ‘business application’ support

   

 

CaaS – Tilbehør, Config og Buy-back


Tilbehør:
Docking Bundle inkl. USB Keyboard + Mus
Monitor, ex. 24”
Headset
  Config services:
Ex. Imagepålægning
 Buy-back:
Har du eksisterende udstyr kan Kompetera tilbyde at købe det i forbindelse med indgåelse af CaaS Lejeaftale
 

 

 

Derfor skal du vælge Kompetera CaaS


Ingen investeringsomkostninger (CAPEX)
IT omkostningen bliver udelukkende en driftsomkostning (OPEX)
Fleksibelt valg af lejeperiode, nyt udstyr hver 12./24./36. måned
Udstyret kan tilpasses den enkelte medarbejder
Hurtig etablering ved ansættelse af nye medarbejdere

 

 

Kompetera Rightsizing CloudStore


 

 

CaaS FLOW


 

Bliv kontaktet. Udfyld vores formular og bliv ringet op.


 

Kontakt Kompetera

Kontakt Kompetera og hør hvordan vi kan styrke din forretning.

Kontakt